//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-26 ? 09:47:53

Jaha?!

Alltså är det något fel på mig (svara inte på den frågan;) ?!
Jag har haft frossa och feber hela natten! Jag var ju sjuk för någon vecka sedan!
Nä fy säger jag bara! Från och med nu ska jag börja med munskydd,  plasthandskar och handsprita allt jag rör, eller nej bada i handsprit! Jag måste nog också ha en ny kategori här inne, "Hanna är sjuk" eller nåt!
Det låter väl kul? Usch, jag måste ju ha tappat bort immunförsvar! Fast nä, jag har ju aldrig haft något :P
Förhoppningsvis kanske det försvinner idag! :)
Jag kommer väl bara vara inne och skrutta runt, tillsammans med skoljobb och datorn, så det kommer säker fler inlägg under dagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna