//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-30 ? 18:07:30

Just precis nu!

Jag försöker klura ur lite reflektioner och resonemang om rasism, segregation, integration och alla människors lika värde- Tunga ämnen alltså!
Men allt jag kommer på är olika julklappar, att jag borde ta mig iväg till ica och köpa chokladkalender, att jag ska kolla på Vänner och ja- allt förutom det jag egentligen ska komma på!
I bakgrunden hör jag mamma och Theo brottas och skratta! Kollar jag dit ligger de i soffan med tvn på och har det gott! Gaah jag vill också ligga i soffan!
Jag har suttit här ett bra tag nu, och vissrycka ur mig lite egna tankar om allt detta, ochvisst har jag kladdat upp lite bokstäver på mitt ihopknölade papper, men just nu känner jag mig rätt tom! Jag ska snart ta en paus eftersom att till och med gamle goda google inte vill hjälpa mig att komma på något smart!
Oj! Jag råkade glömma att publicera, så det kan gå!
Nu är vi iallafall hemma från the affär och vet ni? Jag hittade ingen chokladkalender alls! Skandal! Ska inte affären ha det nästan viktigaste som behövs i December?! Okej, hade dom inte haft pepparkaksdeg, julpynt eller dumle hade jag gnällt minst lika mycket ;)
Jaja, pappa får åka och köpa till oss efter eller innan han har varit hos farmor & farfar, hehe!
Nu när jag kollar upp ser jag mamma kolla på skidskytte och är lite chockad att jag inte bryr mig alls! Visst är det kul att köra själv, men att kolla på blåa och röda tighta dräkter susa omkring i vit snö, samtidigt som någon kommenterar i bakgrunden kan vara det tråkigaste som finns!
Fast det hör ju till vintern, så jag klagar inte! :)
Haha!
Nu är det dags för Hannabannanananaaa att fixa klart skoljobbet för dagen, äta middag och sen ska jag slöa framför tvn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna