//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-08 ? 18:57:53

Kanske dom fulaste presenterna jag har gjort...


Haha- Äpple, banan, grapefrukt eller apelsin (?), clementine, 6 paket russin och ett set från Ikea med låtsastårta, glass och annat skoj! Hoppas att herrn blir glad för presenterna, det är han själv som har valt frukten :P
Han får också brevet men det orkade jag inte göra klart idag! + att välja ut valfri leksak på Barnens hus, fast inte över 100 kronor får den kosta!
Nu ska jag plocka undan allt skräp som blir efter jag har slagit in paket ;) Och sen väntar en timmes barnvaktning...
Usch, men jag tänker bara ligga i soffan och vila! Hehe, sen väntar en sömnlös natt igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna