//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-21 ? 19:53:20

Knasig måndag!

Har jag nämnt att långa torsdagar är den jobbigaste dagen på veckan? Jo tack det tror jag nog, men måndagen idag var nog inte långt efter!
Jag vill inte klaga och känner mig mycket gladare om jag inte gör det, så imorgon blir nog en dag som inte består av lång skoldag, bildutskrivning av de mest osmickrande bilderna på mig som far runt i skolan och en o annan glad överraskning till stackas lärare som just nu har tre bilder på mig på skrivbordet, skärsår i handen (förlåt, jag måste ju vara överkänslig med nu har jag klöst upp såret och det sviiider, haha) mycket skoljobb (ja det är mycket nu i slutet av terminen tyvärr), trötthet, oro, försök av att lugna ner Theo själv eftersom att han har feber och pappa handlade, som den gjorde idag!
Om jag får önska nu skulle någon snäll människa komma hem till mig med en stor chokladmuffin och glas mjölk, tagit bort alla läxor, gjort att det börjar snöa och att det skulle bli Julefint överallt, gjort att det inte fanns några hemskheter i världen och att jag hade sovmorgon imorgon ;)
Sådärja! Nu har jag nog rabblat upp allt och lite till, och tänker därför mysa i soffan bredvid sjuka Theo (men inte för nära, då blir jag väl sjuk igen!), fika något mumsigt och kolla på sista avsnittet av Ensam mamma söker! Sen ska jag kolla på modelljakten och somna till Vänner!
Jag slänger upp en bild på den tapet som jag har drömt om i flera år, men min nya är finfin den med! :)
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna