//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-12 ? 12:18:28

Lördag it is!

Hejsan svejsan!
Jag vaknade nyss, eller först somnade jag och Filip i soffan framför tvn, och vaknade sen av att jag slog till Filip i ansiktet utan att jag visste att han var där, så då vaknade vi båda :P Men sen sov jag en stund till innan jag gick upp och sov i sängen...
Jag är fortfarande himla förkyld, speciellt på morgonen och kvällen, då kan jag knappt svälja eller andas med näsan!
Men det blir väl bättre fram under dagen :) Jag har nyss ätit fyra marabou-chokladbitar bara för att vi inte hade några halstabletter och någonting sött kan hjälpa!
Jag har iallafall inte större planer förutom att jag tänkte jobba lite fysik och kanske kolla lite av det jag missat i spanskan, och sen blir det nog en riktig hemmadag om inget annat händer! Jag känner att jag vill bli heeelt frisk nu!
Jaja, mysdag får det bli!
♥ Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna