//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-10 ? 21:51:37

Min dag!

Hejsan hejsan!
Jag sitter nu och lyxar till min torsdag med vaniljglass och kolasås efter en lång dag! Träningen skippar jag!
Jag har både varit på två gymnasiumskolor och kollat men friskola är nog ingenting för mig, men å andra sidan är den andra mycket större och då finns ju det en stor risk att jag kommer att missa flera lektioner då bara för att jag har virrat bort mig i alla korridorer!
Sen åkte vi tillbaka till skolan för lunch och ytterligare tre lektioner (mina första för veckan) och fick veta att vi ska ha prov i fysyk om en vecka, och min första lektion var idag!
Inte för att klaga mera nu, men vi har oftast fyra veckor på oss, och nu ska jag kunna det här efter fyra små lektioner, varav två har redan gått och jag känner mig inte mycket klokare! Jaja, det är bara att bita ihop och jobba i helgen! Värre saker finns ♥
Jag har även hunnit åka och fått min slitna frisyr att förlora ett par centimeter och sett både någon som klippte sig en exakt Kate Gosselin-frisyr och några i personalen sätta på hög musik och dansa och sjunga med!
För att lyxa till allt ännu mer åkte vi först och hälsade på farmor & farfar ♥ och sen åkte och köpte McDonalds-mat som mutning för att vi skulle passa Theo ikväll, och det var rätt mysigt för min del då när det var min tur var Theo så trött så han halvsov under en filt med mig i soffan!
MYS! ♥
Ikväll ska jag somna tidigare än tolv, jag har så himla svårt att somna och ligger bara och tänker... ♥ Men allt blir bra, eller hur? :) Nu ska jag kasta bort glassen som nu har smält medans jag har skrivit ;) Och sen kolla på tv eller datorn en stund! Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna