//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-23 ? 13:28:10

Natur, beslutsångest, baka, plugga och kolla på tv!

Hejhej!
Vi slutade lite tidigare från gymnasieskolorna så jag, Malin & Therese gick en promenad hem!
Kallt som tusan men skönt! Nu är jag hemma och sitter och funderar om jag ska ta och baka chokladmuffins lite snabbt eftersom att jag är lite pysselsugen och brukar ta det lugnt en timme efter skolan och göra vad jag vill!
Chokladmuffinsbak får det bli, jag hittade ett recept med någon som hette "Lindström" i efternamn- Då är det liksom ett tecken att jag ska baka det! Eller hur?
Sen har jag en hel del skoljobb som jag ska ta hand om- dvs läsa och plugga igenom...
Också blir det myskväll även ikväll, framför tvn!
Just det, nu har jag absolut bestämt mig att jag ska gå Natur... Men inte vilken inriktning, och det står mellan samhälle eller bara natur...
Jaja, chokladmuffinsarna kommer inte att baka sig själva! Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna