//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-09 ? 18:21:26

Nionde November Tvåtusenelva!

Hejsan!
Jag ligger som vanligt ihopkurad i soffan med pyjamas och filtar och fryser, och det hjälpte kanske inte att jag nyss åt massa glass och dubbelt så mycket strössel! Ska det va så ska det! Antingen inget strössel alls, eller massa!
Jaja, en helt okej födelsedag för fisen blev det iallafall, även om pappa inte är hemma och det bara hittills är Filip, jag och mamma som har firat! :)
Fast jag vet inte hur lyckade mina presenter var, nu till exempel har han fått en sockerkick och kastar alla glasskulor som han fick på mig! Sen har han hällt ut russin på golvet, sparkat boll med äpplet och grapefrukten och ätit upp bananen! Hehe
Men han var så duktig när han skulle öppna alla presenter, och jag ångrar lite att jag inte var noggrann med inslagningen... :P
Ikväll ska jag bara vila och ta det lugnt för imorgon ska jag tvinga mig upp till skolan! Usch säger kroppen men jag vill inte missa en lång torsdag så jag får väl sova på rasterna och gå runt med en filt på lektionerna ;)
Nä det blir nog bra, det är så tråkigt att vara hemma och stirra på TV-shop o annat skit på tvn! Haha
Nä nu är det Vänner på tvn, det ska jag se! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna