//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-01 ? 20:40:45

Nya

Mysig kofta från Indiska 399kronor! ♥
Sen köpta jag också te:t och hittade bland annat några jättefina shorts i spets som jag ska köpa senare!
Vita i o försig så de passar väl bättre på våren och sommaren, men dom kan ju vara fina på kanske Julafton eller nåt, tillsammans med svarta grova strumpbyxor och svart topp!
Men jag planerar ju att leva även nästa sommar så jag kan ju använda dem då också!
Nu är jag alldeles trött efter en simtur i poolen, fast nä jag menar tupplur i badkaret!
Och ska därför krypa ner i soffan och mysa framför DPHW :) Fast just det! Det skulle ju inte vara idag, skit också!!
Aja, mys i soffan blir det iallafall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna