//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-20 ? 22:15:56

Politik och Julklappslängtan!

Ligger och kollar på förra avsnittet av Efter tio med Blondinbella och äter en snickerskaka, just nu pratar de om politik med och jag kommer på mig själv att jag tycker att det är intressant!
Kollar jag upp från datorn ser jag min nya fina tapet, även om det kanske inte är världens finaste och att jag kanske hade hunnit tröttna på den lite innan vi satte upp den, men nu gillar jag den igen och oh så skönt det är att kolla upp och inte bli yr ;)
Bilder får ni senare, det är lite som ska fixas först!
Jag vill också mysa till det med ljus och lite Juligt, och så fort snön kommer tänker jag börja med julklappar!
Kan den inte komma nu?! 
Nu ska jag kolla klart och sen ska jag försöka bli liiite smart som dem och läsa igenom spanskan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna