//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-19 ? 20:48:36

Puh!

Det var jobbigt, det!
Promenad + tur till ica, tapetsering och panik, huvudvärk och snickerskakabak som glömdes bort! I huvudet har jag "tapetbubblor" och klister, peanutbutter-lukten finns i hela huset, huvudvärken stiger och jag ska äntligen bara lägga mig i soffan med lite chips! Vem kan tro att det är så frustrerande, jobbigt, komplicerat, bråkigt och kletigt för två oerfarna tapetserare att sätta upp tre små pappersbitar?!
Imorgon blir inte mera lugn! Sista våden till tapeten ska skäras till på mitten och tjorvas, det blir barnkalas med massa småbarn och läxhögen har knappast blivit mindre!
Men jag klagar inte, för som sagt väntar mys, en dusch och bra på tvn!
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna