//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-03 ? 12:39:58

SJUK igen...

Godmorgon säger jag såhär mitt på dagen!
Jag har gått och blivit sjuk igen, och nu kan jag inte prata eller knappt svälja för det gör så himla ont i halsen!
Jag kände mig lite halvsjuk hela dagen igår, men struntade i det!
Och det var det värt för att få ha en härlig kväll med några av de bästa vännerna man kan ha! ♥ Älskar er!
Idag blir det dock bara att vara hemma och snart ska jag kliva upp ur sängen och göra te, alltså jag är så sur att jag aldrig kan hålla mig frisk länge!
Nu har jag varit sjuk och halvsjuk nästan sedan sommarlovet slutade! Men jag får väl hoppas att det äntligen har brutit ut och sedan försvinner! :)
Nu såg jag också att Tintinstyle hade rea! Jag har lovat mig själv ett Chillnorway-plagg länge, det kan ni väl hålla med om? Men nu har dom inte kvar dom finaste vita velourplaggen som jag ville ha! Dock finns det en liknande odd molly som jag gärna vill ha, det påminner mig om hur himlans mycket jag ville ha en förra vintern och vad mysigt det skulle bli att ha en till Jul! Haha, där hade jag ju lite fel, nu är det snart Jul igen och jag har fortfarande inte bestämt mig ;)
Så även om jag helst vill ha något från Chillnorway så finns dom som jag helst ville ha inte kvar, någon stans!
Men det viktigaste är ju inte märket, och oddmolly är ju ett väldigt fint märke det med!
Nä nu måste jag göra te! Hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna