//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-22 ? 19:45:36

Snart Jul!

Okej, inte snart jul, men jo nästan så!
Det märks kanske inte på vädret ute eller stämningen som följer med varje jul- Men i skolan märks det!
Det är lite "kul" ändå att när lärarna planerar ut ett prov så måste man "hinna ha det innan Jul", och då känns det inte alls som att det är länge kvar!
Åh vad jag längtar! I år ska jag minsann hitta de perfektaste och bästa julklapparna och slå in alla i ett superfint papper! Haha, det är nog det absolut mysigaste som finns! Det och pynta, skriva rim och äta pepparkakor-
Fy för lussebullar!
Här har vi en fin bild från förra julen, känner ni Julkänslan? Inte jag :P
Idag kan man säga att jag har hunnit med rätt mycket trots huvudvärk igen (ja, jag vet att jag tjatar men jag skriver inte ens om hälften av gångerna jag har ont!), men jag har faktiskt skrivit ur och gjort klart No-raporten (även om den var klar för veckor sedan), läst spanska en stund, läst om Biologin och börjat läsa i en bok till svenskan!
Lite annorlunda men det är rätt kul att läsa då!
Nä usch vad jag babblar på här! Vad kan jag berätta mer då innan jag ska bege mig neråt för lite kvällsfika och tv-mys? ... Jo jag var hos skolans kurator idag och plågade stackarn genom att låta henne sitta och lyssna på mina stora problem i timmar! Hehe, nej men det var bra att gå dit och prata på lite, Hanna är on her way to bli normal!
Dvs not skriva in swengelska ;)
Idag är det ingen vanlig dag heller, för jag fyller tydligen 7 år! Se på tusan :)
Imorgon är inte heller en vanlig skoldag då vi ska besöka lite gymnasieskolor!
Ikväll är det dock en vanlig kväll för Hanna ska kasta sig i soffan och svepas med i lite tv-serier!
Hejhej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna