//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-15 ? 15:17:28

Sova mera!

Halloj! 
Oj vad lite jag har bloggat nu, eller jag vet inte! :P Haha
Nu är jag iallafall hemma från skolan och sitter och tar det lugnt en stund :) Snart ska jag kolla på tv och sen har jag lite skoljobb att ta hand om...
Ikväll blir det mera tv och myskväll och jag ska sova tidigt, och imorgon en lugn skoldag! Huh så skönt!
Hehe inatt drömde jag om ett Vänner-avsnitt som inte finns, men som kan typ kom på i sömnen ;) Haha, och sen var jag så trött imorse så nu tusan ska jag somna tidigt! 8 timmar är för lite för mig ;)
Jag får väl köpa mig en barnvagn och göra som små barn då, att ta en nap mitt på dagen!
Det skulle jag aldrig klara av förut, men nu skulle jag säker kunna det... Haha
Nä nu vill jag kolla på tv och äta macka! Hejsvejs 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna