//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-19 ? 11:03:46

Ingen snö än?

Lejonkungen var bäst, alltså den är så fin och mäktig för att vara tecknad, hur kan en ritad gubbe som Scar vara så hemsk liksom?! Haha, och även den lilla snutten av Anki och Pytte som jag såg var bra, men inget slår Vänner!
Så härligt nog så somnade jag till ett avsnitt, och glömde tillochmed att stänga ner datorn!
Jaja, godmorgon iallafall!
Fortfarande ingen snö ute, när ska den ta och komma då? Jag firar inte en Jul till utan snöig snö överallt, så det så!
Sist när jag gjorde det var jag ju ioförsig i Thailand och tittade på massa uppträdanden och transvestiter som dansade omkring, men ändå!
Mina planer idag är inte alls stora, lite mys, lite plugg, lite ut i solen? och kanske middag ikväll?
Jag vet inte riktigt, men vi är ju lediga iallafall och det är ju skönt!
Imorgon är det iallafall barnkalas för flera småbarn i Theos ålder på ett dagis så dit ska jag väl, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra där... Vi har ju knappt firat Theo iår så det får väl bli imorgon och sen när lite släkt kommer!
Nu ska jag slänga i mig lite frukost!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna