//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-25 ? 21:50:10

Vi är en ♥

Hej!
Fick precis veta lite tråkiga nyheter Jag vill bara att allt ska vara bra, och att det inte ska vara några hemskheter någonstans! Som kuratorn sa så är jag nog en person som vill "ha koll" på allt, kunna planera och vara beredd på allt, därför är det väl jobbigt med nya saker, oväntade och oplanerade situationer...
Där fick ni lite information om det ;)
Jag antar att de flesta kollat på idol, men jag och broder har kollat på Lejonkungen 2, visste ni att man kan se hela utan avbrott på youtube? Och alltså låtarna och allt de säger är ju så himla bra! Jag vet att det är en barnfilm, men en himla bra sådan med fina ordspråk och texter! Skit i Lady gaga och alla andra, det här är ju bättre ;)

"Du ska lära på din färd,
att vår gåtfulla värld, 
är mycket stor.
Den är svår att helt förstå,
inget brukar nånsin gå,
så som vi tror.
Men vi följer din väg,
ger dig stöd för varje steg,
om än allting känns hopplöst min vän.
Vi står stolta och ser,
hur du lär dig mer och mer.
Vi är mer än du tror,
vi är en.
Alla vet hur jag ska va’,
men jag vill bara va jag,
just den jag är.
Får jag bli sån som jag vill,
eller är min vilja till,
mest till besvär?

Våra förfäder rår,

och dom följer vart vi går.

Dom följer din väg lilla vän.
Genom gråt, genom skratt,
dom går med oss dag och natt.
Vi är mer än du ser,
vi är en.
Vi är ett hör ihop,
som två träd med samma rot,
och jag är för alltid din vän.
När jag kan ger jag svar,
och den kraft vår kärlek har.
Den ger mer än du ser, Vi är en!"

Haha, jag säger som Emmie sa idag, jag saknar att vara liten och kunna sitta och kolla på barnprogram!
Fast det struntar jag ju i, och kollar på det ändå ;) Eller bara lejonkungen, men ändå!
Allt var så mycket lättare när man är liten!
Även om olika åldrar har olika problem, vare sig det är trasiga leksaker eller att man inte får äta godis när man vill, mycket press i skolan och annat, eller typ ja, alla problem som finns i livet! ;) Jag känner inte riktigt att jag är rätt person att bara sitta och babbla upp problem och svårigheter, även om jag vet att de finns!

Nä nu måste jag nog sluta innan jag börjar skriva om alla världens problem och konstiga lösningar! Haha, ha en mysig helg alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna