//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-03 ? 22:34:06

Väldigt mycket babbel!

Hejsan!
Jag har bara legat hemma och roat mig med att kolla på alla möjliga program på både tvn och datan!
Våra bästa år, Vänner, första avsnittet av Elsas värld, Modelljakten, Drömmen om ett barn, Glamour, Halv åtta hos mig, en släng av Robinson och ja den listan kan göras lång!
Men nu ligger jag inte helt oväntat i sängen och mår dåligt!
Och ovanligt att det kom så snabbt för jag har himla ont i halsen, huvudet och hela kroppen är öm, hostar och har mig! Är lite rädd att jag har feber också, men jag vågar inte ta tempen! :P
Annars har jag typ ont i halsen i en vecka eller två och sen blir jag sakta men säkert sjuk... Men jag har ju varit lite småsjuk länge!
Nä nu ska jag inta rabbla upp tvprogram och krämpor, det skriver jag om nog mycket ;)
Sen kan jag inte bestämma mig om jag ska beställa Odd mollyn eller inte! Ena sekunden fattar jag inte att jag inte hade beställt den tidigare idag, för såklart jag vill ha den! Och andra sekunden tycker jag såklart att den är jättefin men att den är så dyr så jag verkligen vill vara nöjd!
Äsch jag får väl sova på saken, och tar den slut så var det väl inte meningen att jag skulle köpa den! Haha
Nä nu ska jag pigga till mig för imorgon åker vi till Sundsvall om inget ändras! :)
Allt är så konstigt, här ligger jag och babblar på om förkylning och dyra kläder när det finns mycket värre saker! Usch vad arg jag blir på mig själv!
Nä nu börjar inlägget bli lite väl långt så det får räcka med babbel nu, eller hur?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna