//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-01 ? 00:56:58

Måndag fast Tisdag fast det känns som typ fredag eller söndag!

Vänner har bytts ut mot inspelningen av Ensam mamma söker, jag sitter och myser med min kudde, i magen har jag saft och mörk choklad som satt fint ikväll tillsammans med filmmys och lite skratt med vänner!
Johanna ville gärna vara med på ett hörn här inne i min stora blogg!
Nu ska jag kolla vidare och sen sova!
Imorgon kanske det blir lite stan igen, jag vill försöka hitta något och lillebror fyller ju år om lite mer än en vecka!
Kommentarer
johanna

jag visste att du skulle lägga upp den!

2011-11-01 @ 16:55:10
Hanna

Haha, ja jag med! :P Haha

Men om du vill tar jag bort den!! :)

2011-11-01 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna