//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-30 ? 01:30:40

All we need is summer ♥

Hela dagen har varit lugn och härlig! Timmar spenderades ute i solen, jag åt glass och hade shorts (kan ha varit en överdrift dock, då alla andra på ica hade jackor och långa varma byxor), kände lukten av grillat och bara njöt av dagen till fullo. Emmie och jag vandrade på ica, beställde hem mat och satt i solen och sällskapade en stund innan vi styrde kosan mot andra vänner där jag spenderade min kväll! Yrseln hänger såklart med dock, som en irriterande svans som man bara vill bli av med, men jag vill ändå inte låta den styra mitt liv!
Jag kom nyss hem, värmde upp mig i duschen och ska sova snart. Gonatt vänner♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna