//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-02 ? 22:36:46

Är det okej att hata världen, bara för en liten stund?

Här kommer ett så kallat gnäll-inlägg!
Nu är jag hemma från flera timmar på sjukan, efter lite småtester och annat kan läkarna nu konstatera, precis som vi alltid har trott, att det inte är något allvarligt fel, och att det inte finns något som de kan göra!
Att det är något fel är ju självklart. Att ramla ihop och få panik tillhör nog inte de flesta personers vardag direkt. Men att de inte kunde göra så mycket var ju bajs! När läkaren sa "Ibland kan man inte lista ut vad felet är, utan man får leva med det" ville jag bara dö!
Åh nu är jag deprimerad och känner att jag borde vara med i ett avsnitt av House, kanske dom kan lista ut felet?
Blä!
Jag borde vara glad, lov, påsk, påskrejs och skoj med klassen, men nu känner jag mig bara less igen... Skit också!
Kommentarer
johanna

men nu är jag arg!!

vad är det som är fel då? för inte fan är det normalt att vara yr och ramla ihop hela tiden och inte en chans att du ska behöva leva med det!! haha oj :P

kanske allt du behöver är att vila till 100%, tur att vi har lov snart :) <3

2012-04-02 @ 23:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna