//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-22 ? 19:00:01

Det är något visst med mango

Efter någon timmes försök till att plugga kunde jag konstatera att min kropp inte klarar av det just nu. Jag orkar inte det, helt enkelt. Då fanns det faktiskt inte så mycket jag kunde göra åt saken, förutom att bara vila och må bättre... Sova bättre måste jag också försöka göra, för annars kommer det bara bli värre och värre!
Hur som, jag och Theo satte oss istället ute i solen en stund. Åh så härligt!
Mumsade i mig lite mango också, åh vad gott det är! Solen sken fint nästan hela tiden vi var ute, pappa startade grillen och Theo gick runt och sa "Vilken dag! Vilken hääääääärlig dag, nannis!" som en liten gubbe, Gulle ♥
Nästan som sommar, mig kunde man ha lurat mig iallafall. Om det inte vore för en liten, minimal snöhög i skuggan. Men den låtsades jag inte om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna