//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-09 ? 13:21:20

Efter påskens bravader

Gårdagen spenderade jag hemma i sovkoma och sedan packade familjen ihop sig och åkte till några vänner för påskmiddag. Sedan klockan tolv inatt kunde man hitta min familj promenerandes hem från Torvalla, i kylan. Det var verkligen inte min idé! Jag kan ju säga så att jag inte var det gladaste. Men tröttast, surast och kallast, det var jag!
Idag har jag bara sovit och pluggat en milignutt, skittråkigt och nästan olagligt, jag vet! Ont i halsen har jag nu efter helvetespromenden inatt, men nu måste jag hoppa ur min mormors gamla myskofta och ta på mig något dugligt för dagen. Alexandra kommer över om ett tag och det ska ju bli trevligt!
Toppen!
Himlans trevligt ska det bli, hahahahahahahah! Skrattar ni? Nähe...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna