//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-14 ? 02:17:10

En fin dag förtjänar en fin rubrik ♥

Jag startade dagen klockan 6 i morse och har, förutom en snabb nap i tio minuter på tåget, inte sovit alls idag! Så jag är med andra ord otroligt trött just nu, men det värsta är att jag är hemskt yr! Fyfyfyfyfyfyfy nu finns det värre ord jag skulle vilja skriva här...
Iallafall hoppade jag och min vän Alex på tåget till sundsvall där dagen spenderades, mycket trevligt!
Vi klarade bussarna, tågen och allt där i mellan mycket bra också! Lunchade på Ikea vid elva och blev proppmätt för hela dagen, shoppade upp halva ikeas chipshylla, införskaffade lite små enkla plagg som ska få ta plats i min sommargarderob och satt ute i stan på fontänen och mumsade godis en stund ♥
Sen ikväll har jag trevlat mig med några vänner, det var skratt, tv och chokladfundue med i bilden- kan inte bli annat än bra mysigt!
Just nu borde och vill jag egentligen sova, men är för yr och då är det bara obehagligt...
Men det har iallafall varit en fin dag ♥ Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna