//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-26 ? 16:54:27

En tråkig dag

Redan när jag hörde första alarmet i morse visste jag att jag inte skulle orka med en lång skoldag med massa lektioner, så det fick bli en hemmadag idag. Det tar verkligen på krafterna att vara yr hela tiden och idag var jag helt slut. Huvudvärk, trötthet, ont i kroppen och såklart yrsel gjorde kanske inte min dag så rolig, men jag har sovit och vilat mycket iallafall! Sen har jag kollat på tv, plockat undan på mitt rum, tagit en kort promenad och klivit på en glasbit. Jag har numera halva kroppen fylld med bamse-plåster.
Min kväll kommer att bestå av mys framför något bra program på datorn, vila lite till och beställa skorna! Jag vet att dom är väldigt opraktiska och kommer användas några få gånger, men nu vill jag inte tänka praktiskt för en gångs skull. Skorna är i mina ögon perfekta och får bli min belöning efter alla dessa år i skolan, så det blir de med virkad spets, ändå ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna