//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-22 ? 13:06:47

Este fin de semana ♥

Jag tog mig samman efter mitt lilla utbrott och gick en
promenad bland snöflingorna som vinglade omkring i luften.
Handlade och lagade egen middag- enkel och god blev den!
Spenderade sedan lördagen tillsammans med mina små bröder.
Minsta brodern fick välja ut egna leksaker på leksaksaffären
och därifrån kom vi, svettiga och trötta med en nöjd Theo som
hade valt ut, kanske det fulaste i hela butiken.
Ja, ni ser ju!
Sen köpte jag en billig hårolja som troligtvis bara kommer att göra
mitt hår konstigt och fett. Men mina förhoppningar på denna
budget-olja är väl att mina smått blekta toppar blir mindre torra.
Sen kom några tjejer förbi, kollade lite på gamla, pinsamma
filmer och hade det fint en stund!
Bilder får ni inte se, haha!
Sen somnade jag sent och irriterad över min dåliga förmåga
att lyckas somna nu för tiden...
Idag tittade solen förbi. Jag tog sovmorgon och passade på att
byta ut den tråkiga vinder-peppande tavlan mot vårigare texter.
Hoppas att våren stannar nu då!
Sen har jag spenderat timmar i soffan
Kollat på våra bästa år på youtube och bokstavligen bott inne
i mitt rum.
Nu måste jag ta tag i lite plugg som måste göras inför den
kommande veckan. Vi hörs ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna