//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-06 ? 12:15:43

Families are like fudge- Sweet but with a few nuts

Det blev en riktigt mysig hemmakväll med familjen samlad igår, och det är jag inte ledsen för. Vi drog fram stenålderskamerad med tillhörande kassettband och tittade på film från när vi var lite mindre, lite pipigare i rösten och lite smått galna! Vi skrattade och skrattade, pinsamt, roligt, konstigt och skitkul var det verkligen!
Jag och Filip var ju helt knäppa när vi var små 
Just nu har jag nyss vaknat, jag var i behov av lång sovmorgon, även om det har blivit många av dem den senaste tiden... Mitt lov är rätt tomt när det gäller planering, men jag och kusin försökte iallafall få med min familj till Sundsvall. Men nej, det blev inte så mycket verkstad av det snacket, kan man ju säga.
Får se om det blir en tripp dit över dagen eller så, ett lov måste innehålla minst en dags sundsvallstripp för mig!
Nu ska jag antagligen äta lite frulle och mysa på en stund, ikväll är det påskmiddag som står på schemat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna