//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-25 ? 16:58:23

Från ett sjukhus till ett annat...

Jag känner mig inte irriterad. Jag känner mig inte sur. Jag känner mig inte glad. Jag känner mig inte ledsen. Jag känner bara att efter dagens läkarbesök på sjukhuset är det rätt hopplöst att hitta vad felet är med mig! Jag skulle kunna skriva milslånga texter om hur jag känner, men just nu känner jag mig rätt tom.
Det var ju mindre kul...
Till något lite roligare- halva priset på hela Bikboks butik som gjorde att östersundsbor tryckte ihop sig inne i affären, brottades och kämpade för att hitta fina plagg till bra priser!
Jag fick med mig lite fina plagg, och förutom skorna plus klänningar har jag ett mindre köpstopp nu. Men det känns bra! Det finns viktigare saker, mina vänner!
Jag har ju precis kommit hem från sjukhuset och staden men hämtade upp en stackars ledsen lillebror som stog på gården "ensam" utan någon han kände, och höll på att börja grina ♥ Uscha lillefis!
Jag gillar dig tio ♥
Snart måste jag också dra fram böckerna inför muntliga NO-provet imorgon, sedan blir det middag och zumba!
Åh jag längtar tills att få krypa upp i soffan, i pyjamas, med hallon och mjölk i en skål och kolla på Greys Anatomy! Betydligt roligare att kolla på sjukhus än att vara på sjukhus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna