//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-15 ? 00:41:50

Good friends are like stars- you can´t always see them but you know they´re always there

Det blev en lyckad myskväll tillsammans med Johanna & Emmie då vi lagade middag- pastasallad, vitlöksbröd och chokladpudding, mums! Pratade, skrattade och senare kom Linnea förbi och då tittade vi på en riktigt härlig feel good-film. Mys ♥
Nu tänkte jag gå och lägga mig men ska först duscha och sen vet jag inte... Nu är jag jobbigt yr igen och då hatar jag att ligga ner och försöka sova! Det känns som att jag faller bakåt, åt sidorna och tappar kontrollen trots att jag ligger ner... Ja, som ni kanske förstår så mår jag kanske inte helt bra än... Nä, nu orkar jag inte skriva mer, gonatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna