//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-01 ? 13:15:01

Homemade stuff is the best- so dont buy your happiness, make it!

Hej hej
Jag tog en mini-orkarinteblogga-paus i helgen. Jag orkade inte helt enkelt, jag ramlade ihop igen och måste verkligen åka och kolla upp vad det är för fel, troligtvis imorgon!
I helgen har jag bara tagit det lugnt och vilat, sovit, varit med vänner och förstört en kväll för dem, som är så snälla och hjälper mig
Jag har nyss vaknat, jag veeeeet! Klockan halv tolv vaknade jag, typ... Och planerna för idag är lika få som vanligt, ytterst lite plugg och hemmamys blir det nog, men eftersom att någon tjuvåt mina chips igår måste jag hämnas på den också! Och komma på ett roligt 1-april skämt!
Nu väntar brunch, puss!
Lillplutt och jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna