//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-28 ? 11:00:56

I´ve missed you, dear friend!

Det har hänt!
Efter ett fåtal veckor (som dock känts långa!) utan mina älskade F.R.I.E.N.D.S, vänner, ja mitt liv när jag bara vill krypa upp i soffan eller sängen och mysa en stund, har jag nu börjat kolla igen. Okej, jag ska inte ljuga- jag har väl kollat på något avsnitt här och där, men beroendet svalnade för några veckor- och jag blev lite orolig där! Men nu har det kommit tillbaka och jag älskar serien mer än någonsin!
Tack och lov! Det känns som att jag tappade bort mig själv där borta, herregud tänk om jag hade blivit vilsen och börjat titta på andra avenyn eller någon hemsk vampyr serie! Nä, Vänner är det rätta för mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna