//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-14 ? 14:45:35

It was like one of those things you think is never gonna happen, and then it does, and it is everything you want it to be! /Ross

Jag vaknade sent men glad ändå, kollade ut och såg sol. En repris av torsdagen i shorts och linne kändes rätt lockande så jag hoppade i sommarkläderna och satte mig en halv minut ute i solen innan den gick i moln och det blev kallt. Jahapp, nu sitter jag i samma tunna kläder plus en tjock filt, ingen sommarvärme nu inte!
Jaja, idag tänker jag mysa och ta det lugnt, njuta av lovet kan man kanske kalla det, eftersom att det lider mot sitt slut. Ikväll får vi se vad som händer, men hoppas på något kul!
Nu ska jag istället för att sitta och njuta i solen, ta en chokladbit. Puss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna