//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-19 ? 16:57:53

Jag vill att ni ska veta att jag gör mitt bästa

Min vän Johanna ville att jag skulle uppdatera här inne, men det känns så himla tråkigt att skriva att jag mår dåligt, är yr, ramlar ihop, är trött, less, har massa läxor och helst av allt bara vill sova, inte somna utan sova!
Vilken dröm det skulle vara om skolan försvann bara för en stund, alla läxor försvann, alla krav försvann och jag kunde somna och sova bra, slippa vara yr och rädd... Åh!
ucdibwVJABÖHEv öehwfvhefviwdnvijefauvygehwjopx
- så känns det nu! Jag vill få ut allt och bara grina, faktiskt! Suck, bajs, skit, helvete, jävlar vad jag svär!
Just nu känner jag mig så himla otillräcklig så jag vet knappt vad jag ska göra. Jag orkar inte med skolan, jag orkar inte med alla läxor, jag orkar inte göra något hemma, jag orkar knappt vara en bra vän, jag orkar helt enkelt inte just nu...
Igår hade jag en riktig bad day och idag har det varit upp och ner, dumma sjukdom eller vad det nu är för fel på mig...
Tjohej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna