//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-03 ? 12:46:24

LIVE FOR LOVE

I morse när mitt alarm tjöt insåg jag direkt att jag inte skulle orka med någon skola idag. Igår somnade jag sent, och helt ärligt har jag känt mig trött och less väldigt länge nu...
Så istället stannade jag hemma och har sovit ändra fram till nu! Såå skönt, fast med jobbiga drömmar som förstörde lite...
Aja, just nu ligger jag kvar i sängen och kollar på gårdagens våra bästa år ifrån USA, och vet ni? Jag har inte kollat på vänner, på över en vecka!? Jag vet inte vad det är som har hänt, men jag tror tametusan att det är för att jag är sjuk och väntar tills jag mår bättre så att jag kan kolla, haha!
Nu ska jag äta frukost med mamma och sen måste jag gå på mitt utvecklingssamtal också. Annars är det vila vila vila vila och tyvärr lite plugg som jag måste göra klart, men jag tror att jag kör en lugn och lat pluggning och skiter i betygen just idag...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna