//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-24 ? 19:03:01

Livet, det lunkar på

Ingenting är oförändrat. Jag är fortfarande yr och virrig, läxhögen som jag inte orkar med finns fortfarande kvar och mitt behov av vila och tv-mys är tröligtvis större än någonsin. Igår var ingen bra dag men idag har jag inte ramlat en endaste gång! Det förtjänas att celebrera tycker jag!
Jag har precis kastat in en hallonpaj i ugnen och bokade av mötet hos kiropraktorn eftersom att jag redan varit på två andra ställen plus skolsköterskan idag. Det blev lite mycket, så istället hade jag planer på att vila- vilket jag har gjort. Pluggat massor-vilket jag skulle vilja göra om till pluggat yttepytte. Och vila ytterligare lite- vilket jag absolut har gjort. Men så kan det gå ibland!
Någonting som piggar upp i denna tråkiga bubbla är att mamma och jag troligtvis ska beställa mina drömskor i dagarna!
Kommer bara användas ett fåtal gånger. Kommer att bli totalt söndersmutsade. Helt oanvändbara. Totalt opraktiska Men helt underbart perfekta!
Jag kommer sova med dom, så fina de är!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna