//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-07 ? 22:00:10

Min påskafton i bilder

Jomenvisst! Det fick bli jag som offrade mig för påskfridens skull, och svirade om till en påskkärringutstyrsel tillsammans med lillebror. Och jomenvisst igen! Det fick bli jag som fick ansvara för efterrätten!
Den ser inte mycket ut för världen, men smakade helt okej! Kladdkaka med hallongrädde och extra hallon är det, om ni inte skulle se det.
Nu ska jag gå och ta en kaka, för det får man när det är påsk. Och vilken annan dag som helst också för den delen.
Sen ska jag göra ett ordentlig hemma-spa med ansiktsmask, peeling, långdusch, hårinpackning, bodylotion, nagelfix med nagelmaskinen som annars bara samlar damm, nageloljan som också bara samlar damm, nagellack och sånt strunt! En lugn och fin påskafton blev det ändå. Glad påsk, igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna