//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-11 ? 15:28:04

Movies from the past that makes me happy

Jag har nu intagit soffläge och kollar på gamla filmer från förr.
Efter bara några minuter in i filmen kan jag konstatera följande. Att det en vuxen säger till en liten bebis är för det mesta "Jaaaa! Ja-aa, tiiiiiitta, heeeeeeej, ja heeeeeeeej, jaaa-aaaaaa!"
Att mina föräldrar visst har varit rätt unga ändå. Även mormor, morfar, farmor & farfar såg lite yngre ut, mindre gråa hår sådär. Modet på den tiden var väl sisådär och kameran som mer liknar en svart tegelsten med knappar var tydligen väldigt svårt att hantera. "Vart är zooomen då, Lena? Hjälp nu! Hur stänger man av?! Oj, nu blinkar det här! Hallå?!" Haha

Ja, här har vi alltså jag som bebis, pappa som gör något konstigt? Och min fina mormor som gosar med mig 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna