//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-04 ? 21:54:43

never give up on someone that you can´t go a day without thinking about

Är hemkommen från dagens zumba-pass, har druckit lite oboy (passar på när det finns!) och lagt fram en drös med kläder inför imorgon. Då förvandlas alla klasser på storsjöskolan till allt annat än skoltrötta elever, klär ut sig och fjantar på! Kul tycker jag!
Sen väntat ett lugnt, skönt, roligt, härligt, efterlängtat, behövligt, viktigt, underbart och skojigt påsklov ♥ Åh!

Annars har dagen varit lugn och kort, lite yr men inte alls så farligt! Efter skolan blev det även lite mini-shopping, ett fiiint spetslinne från bikbok, visar sen!
Nu ska jag läsa lite bloggar, uppdatera mig på den fronten så att säga. Sen ska jag sova. Imorgon är en stor dag, och klassen måste vinna!
SMILE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna