//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-29 ? 12:06:56

Sol ute!

Hejhej!
Gårdagens timmar passerade fort så jag hann aldrig uppdatera om mitt lilla halvtråkiga men härliga liv här i lilla östersund. Mamsen, lillebror och jag tog oss vatten över huvudet när vi bestämde att gå till lillänge en sväng, då Theo minst sagt var lugn och fin. Lite kaos här och där och flera timmar i butikerna resulterade iallafall i två par ballerinaskor, solglasögon och massa gott inför kvällen, som jag dock spenderade med några vänner istället för hemma.
Chokladfondue, som mer eller mindre har blivit tradition när vi träffas och har det mysigt, en skitläskig svimattack, prat och skratt hann vi med innan vi drog med oss cyklarna hem.
Sen idag började jag dagen med att drömma att jag träffande läkare från våra bästa år, som kunde hitta vad felet var med mig och sen skulle jag bli frisk! Fan vad jag var sur direkt när jag vaknade och insåg att så inte var fallet...
Nu är det mer eller mindre ett dagis här på Borrvägen 11, Theo och hans vänner lever rövare och nu ropas det på mig- gotta go!
Ute spenderar jag min dag iallafall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna