//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-05 ? 20:03:47

Sometimes on the way to the dream, you get lost and find a better one

Lite som ett blandat påskägg har min dag varit idag. Med choklad, surisar, söta och salta karameller. Gott och äckligt, men mest gott.
Jag startade dagen med att inte alls känna mig glad och peppad. Tog därför sovmorgon och kom senare till skolan, men det är jag glad för. Då kunde jag ju vara pigg till det sista påskracet för min och min klass del. Tråkigt att det var sista, men kul ändå!
Likt agent 007 hoppade 9b i skjortor och kavajer och drog med sig pistoler, vandrade runt i skolan och levde oss in. Vi vann inte utklädnaden i år, men racet- det vann vi! Stort! Bra 9b, bra jobbat!
Senare hoppade jag på bussen in till staden för att möta upp mor. Två par jeans fick bli dagens shopping då jag verkligen är i behov av det. Även lite hud- och hårprodukter slank med. Mumsade på McDonalds innan vi åkte vidare för storhandling och besök hos farmor & farfar! Nu sitter jag mätt i magen efter hemmagjord pizza som avnjöts med familjen som sällskap. Fin dag!
Ikväll får vi se vad som händer, påskpuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna