//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-19 ? 22:25:16

There are´nt any endings. Only new beginings♥ /Alice Horton on Days of our lives

Plus: Jag mår lite bättre. Känner mig lite bättre och gladare, myser framför Bröderna Reyes med tänt ljus och har ätit hallon och mjölk. Imorgon är det fredag ♥ Ställer om mitt morgonsalarm till en timme senare, sovmorgon imorgon! Bara några få veckor kvar till klassens resa till Göteborg och ytterligare några dagar tills familjen åker till Turkiet i två veckor. Plötsligt blev allt lite roligare!
Minus: Troligtvis är jag en utav dem som inte får något sommarjobb i år... Tråkigt men liiite hopp finns ändå kvar! Att vi snart slutar skolan, vill men vill inte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna