//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-01 ? 22:45:52

Choklad och skodrömmar?

Hejsan
Jag har nyss proppad i mig choklad och babblat på med mamma om allt som händer. Imorgon blir det antingen akuten eller en annan akuttid... Åh jag vill inte!
Aja, jag vill verkligen få bort det här, så det är väl bara att bita ihop...
Sen försöker jag också övertala mamma att beställa ett par Jeffrey Campbell´s! Hehe det går ju lite sisådär men helt omöjligt verkar det ju inte! Eller jo...
Jag tror att de allra flesta vill ha ett par, fiina är dom! Ska jag vara ärlig har jag inte varit sådär jättesugen på ett par förrän nyss, även om jag har tyckt att de är superfina! Men när jag såg dom med spets ville jag jättegärna ha ett par!
Jag har liksom bara tyckt att de är fina men att jag aldrig skulle kunna gå i ett par för jag är så klumpig! Jag klarar inte ens av vanliga platta skor!
Dessa tycker jag iallafall är finast, men men... Är man klumpig och fattig, och speciellt om man är vinglig och yr får man helt enkelt strunta i fina, höga klackar...
Oj, nu blev det suddigt! Dom två första är ju enklare och fina, så dom skulle ju vara mer användbara! Men dom med spets blev jag kär i Äh jag får väl sitta och sy fast spets på mina vinterkängor, haha!
Kommentarer
Ellen

Nej jag vill verkligen inte ha ett par, så du kan inte säga alla haha :)

2012-04-02 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna