//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-12 ? 22:40:23

It always seems impossible until it´s done ♥

Jag började dagen med några timmar ute i solen, med bara shorts, linne och ett kallt glas juice. Gud så härligt!
Sen har jag mest tagit det lugnt, som vanligt. Gått en promenad med Emmie, tog nyss en skönt, varmt bad och just nu sitter jag och mamma och försöker planera inför min och Alexs Sundsvallsresa imorgon.
Japp, jag ska till Sundsvall ändå! Tjohoo!
Lite shopping, god mat, skoj och stress eftersom att vi ska gå från tågstationen till stan, köpa bussbiljetter, hoppa på rätt buss och hoppa av i Birsta, shoppa och äta, hoppa på ny buss till stan, hoppa av i stan, köpa mat till tåget, ta oss till tåget i tid och hitta rätt tåg, vagn och plats! Och allt detta på ca 6 timmar, pjuh!
Jag hoppas att Alex är duktig på detta för det är inte jag!
Förhoppningsvis går det bra, jag har ju ritat en karta som kan hjälpa oss ;) Nä men det här ska gå bra!
Och kul ska det bli också, men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon! Puss ♥
Kommentarer
Linnea

Haha läste fel och trodde det stod "min och axels sundsvallsresa"

Var tvungen att läsa om det flera gånger ;)

2012-04-12 @ 23:57:30
URL: http://linneaworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna