//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-09 ? 23:26:14

love me or hate me- i´m still gonna shine ♥

Denna dag har gått i ett skulle jag kanske kunna skriva, om jag nu visste vad det egentligen betydde. Jag måste bli bättre på ordspråk och sånt. Dagen har iallafall spenderats med en fin vän, fikat, skrattat och kollat igenom gamla filmer har vi gjort, och nu sitter jag här, väldigt trött och sugen på en riktigt lat och mysig kväll! Jag har nyss pratat i telefonen en stund och sen funderat på hurvida jag ska ta mig till sundsvall- staden som har mitt hjärta! Haha! Älskar att vara där verkligen, men just nu ser mina planer rätt mörka ut. Men det kan ju ändras! I värsta fall hoppar jag på tåget själv och försöker ta mig fram inne i staden. Tänk er, Hanna utforskar sundsvall- helt själv!

Nä. En sundsvallstripp skulle ju sitta fint detta lov, det håller jag fast vid! Nu ska jag mysa framför tvn i min mormors gamla kofta 

Ha en finfin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna