//www.hscripts.com --> ad>
2012-04-16 ? 00:25:42

You don´t have to learn how to control your thoughts, you just have to stop letting them control you

Jag tänkte bara säga gonatt ♥
Jag kommer troligtvis inte somna på ett bra tag, ligger och är yr igen och är väldigt irriterad på mig själv som klagar över det. Det finns verkligen värre saker, men som sagt, jag är väldigt less på det...
Den här stunden brukar jag älska. När man är så trött så man ligger och nästan halvsover, kanske kollar på något på datan och bara myser. Nu hatar jag det! Yrsel är usch!
Men jag har iallafall mått mycket bättre på lovet! Inte helt bra jämt, och jag är nästan alltid yr, hiss/åka tåg-yr ungefär. Ibland sämre och ibland bättre. Men jag har inte haft många gånger då jag har blivit jätteyr och nästan ramlat ihop iallafall!
Hoppas att det håller i sig även när skolan börjar, men jag ska inte försöka vara för positiv för det var jag efter storhogna-helgen då jag trodde att allt skulle bli superbra och sen ramlade jag ihop mer än tidigare, när skolan började igen.
Men såklart att jag måste tänka lite positivt, men det är fan inte lätt när man har mått sådär i flera flera veckor och det bara blir värre, förutom nu då.
Alltså jag vet inte, det är så svårt att skriva och förklara hur jag känner när jag inte vet själv. Mest för att jag blir så irriterad på mig själv, och för att jag inte vill att andra ska behöva "ta hand" om mig. Jag vill bara strunta i det och säga "Äh, det är inte så farligt" men det funkar ju inte så nu...
Sen suger det också att ingen riktigt förstår vad jag babblar om, även om jag inte vill att någon annan ska må dåligt, men det är svårt att må på ett visst sätt utan att andra förstår...
Förlåt att jag skriver långt, babbligt och tråkigt, men såhär är det just nu, gonatt ♥
Åh vad jag vill vara liten igen ♥ Och åh vad jag älskar mig fina mormor ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna