//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-10 ? 22:42:06

Åren går in i varandra, och jag inser att tiden är kort. Årstiderna smälter samman, och jag vill minnas det jag en gång glömde bort

Idag har varit en sån här dag. Dagen efter allt roligt som nu är över. Dessutom ringde min läkare och sa att de hade upptäckt något som inte var helt rätt på min senaste undersökning. Det gjorde min dag lite... blah.  Ännu en dag i pyjamas, med håret slarvigt uppsatt alltså, och jag har bara legat i sängen och myst framför massor av filmer. Nu sitter jag och äter vindruvor med lillebror. Han är så himla fin & snäll när han vill, och sa nyss att han älskade mig, gulle ♥ 
Jag har också bestämt att jag ska börja skriva i en liten dagbok. Fast det kanske inte blir varje dag, men varje dag som är lite speciell. Varje gång det händer någonting eller som jag känner något som jag vill få ner i ord, förvara och ha kvar för alltid. När saker händer som jag aldrig vill glömma bort. Eller när jag bara vill skriva av mig lite. Lite djupare än vad jag skriver här. Ni vet när man är så fruktansvärt lycklig att man aldrig vill att det ska ta slut? Då ska jag skriva exakt hur jag känner. Och sen finns det där, på papper, och som kan påminna mig om precis hur jag kände just då och se till att jag aldrig glömmer bort glädjen ♥ Det tror jag blir bra.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna