//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-17 ? 17:53:06

Avprickat!

Sommarglädje på några timmar! ♥
 
 
En sommarkväll för någon dag sedan drog jag med mig Johanna ut i sommarkvällen, och med hennes hjälp lyckades jag checka av näst intill varje punkt på min sommarlista ♥ Att ha massa ouppfyllda drömmar skulle kännas så himla tråkigt, och tack vare min vän Johanna har jag nu inte det! Johanna påbörjade att lära mig att hjula vilket gick jättebra verkligen, nästan. Jag hade glassprovning, gick omkring barfota i odensala, målade tånaglarna i somriga färger, trädde banan på strå, plockade massa blommor, tjuvåt lite bär, dansade i solen, gick barfota på en strand, gjorde egna såpbubblor med hjälp av en håv, lite vatten och lite såpa (lite fantasi är vad som krävs för att uppfylla drömmar) och till sist tog jag mig ett sent, kallt och ensamt dopp i lillsjön! Så himla underbart! Jag har fortfarande inte varit ute en hel natt med vänner och sätt solen gå ned och stiga upp, men nästan så är min lista uppfylld ♥ Dessutom blev det en hel del skratt också, tack fina vän för att du följer med på mina tokigheter!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna