//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-07 ? 02:54:38

Dagen

Jag har ännu inte alls hunnit bli frisk. Idag vaknade jag med ögoninflamation, och i denna stund (japp, nästan tre på natten) sitter jag med en kopp te som gör underverk för min onda, hesa hals. Mums!
Jag började dagen med den längsta sovmorgonen i mitt liv, och satte mig sedan ute i solen med en skål jordgubbar & mjölk, tillsammans med lillebror ♥ Senare ikväll åt jag och tjejerna lite middag, pratade och skrattade bort timmarna och nu sitter jag här. Ögonen värker och hela jag är otroligt trött, och jag ska snart krypa ner under täcket. Imorgon hoppas jag på att spendera lite tid med Emmie som åker iväg, och senare på kvällen bär det av till Göteborg. Väl nere möter vi upp Johanna för några dagar fulla av shopping, mys, god mat och Liseberg ♥ Det blir finfint det!
Några bilder från min dag. Jag är glad för värmen och solen. Jag är glad för att jag har så himla fina vänner. Jag är glad för att jag alltid känner mig så glad efter varje kväll då vi hittar på någonting. Jag är glad för att sommaren inte är slut ännu. Och jag är glad för att det fortfarande finns några veckor kvar av frihet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna