//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-27 ? 00:07:30

Den sista sommarlovsdagen

Jag började min dag med en lagom lång sovmorgon och njöt allt vad jag kunde, för det är ju den sista sovmorgonen på länge.
 
Sen gick jag ner till köket och gjorde min egna frukost. Nybakta matmuffins, varm choklad med grädde & tinade hallon, som jag sedan avnjöt uppe på mitt nystädade rum, samtidigt som jag läste mina favoritbloggar och lyssnade på mysig musik som jag gillar. Fina låtar som bär med sig massor av minnen från denna sommar ♥ 
 
 
Därefter gjorde jag någonting som jag inte har gjort på över ett halvt år. Jag snörade på mig gympaskorna och drog på mig träningskläder, och gick ut för en jogging-promenad. Åh så himla härligt det var, studsen i skorna, regnet mot kinderna och ja, det gick så väldigt mycket bättre än jag hade trott. Jag vågade dock inte springa hela vägen, och vid ett tillfälle satte jag mig på en öde parkbänk i regnet, glad för att jag ändå klarade att springa en sväng utan att svimma, och insåg att omkring mig ringlade höstlöven ner från träden. Så där, på en ensam, blöt parkbänk, ute i regnet välkomnade jag hösten ♥ 
 
 
Därefter hade jag ett härligt lyckorus i kroppen och passade på att värma upp min frusna kropp i ett hett bad, med mina allra bästa krämer och produkter. Inte länge efter det fick jag ett efterlängtat sms av Emmie, där det stod att hon hade kommit hem. Så jag gjorde mig i ordning och skuttade glatt över till min vän som jag inte har sett på flera veckor ♥ Nu har jag precis kommit hem och sitter i tankar... Men jag hade ändå en riktigt fin sista sommarlovsdag. Nu ska jag mysa till det och njuta i en liten stund innan jag ska försöka sova. Nervös och spänd, men ändå förväntansfull 
 
Gonatt sommarlov 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna