//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-10 ? 22:25:14

Det finns ingen bättre känsla än känslan av ett skrattanfall som bubblar i magen

Så himla fort denna resa tog slut. Men det visste vi ju innan. Roligt har vi iallafall haft.
Vi hann med en dags shopping, Johanna hittade sin älskade saffransglass, jag köpte bland annat ett par skor, såg någon som med största sannolikhet var fina bloggerskan som driver coffeeworld.blogg.se, och senare på kvällen fick vi passa lillebror medans resterande familjemedlemmar kollade på fotbollen. Ja, den kollade på Barca mot United, vilket gjorde deras resa. Tyvärr hann de nästan inte dit eftersom att jag slösade tiden med att köpa en livsnödvändig nagelfil. Men slutet gott, allt gott. De hann dit, och jag drog med mig Johanna & lillebror på vad jag tänkte skulle bli en mysig picknick på en filt i gräset men slutade med att vi satt vid ingången till en lägenhet, under taket, då regn började falla från himlen. Men roligt hade vi. Jag älskar verkligen känslan när man inte kan sluta skratta. Skrattet som bubblar i magen avtar aldrig, man skrattar så otroligt att man inte vet vart man ska ta vägen, tårarna sprutar och magen värker av skratt och lycka ♥ 
Men dagen efter sken solen hela dagen, och vi åkte karuseller på Liseberg. Återupplevde det som klassen upplevde för några månader sedan. Då vi fortfarande var en klass, och hade hela sommaren framför oss 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna