//www.hscripts.com --> ad>
2012-08-03 ? 01:15:44

Idag mår jag inte så bra.

Tyvärr så har jag fått något virus eller liknande, med hög feber, värk i hela kroppen, är öm, trött och mår nästan illa av huvudvärken som inte verkar vilja släppa... Jag har därför inte gjort annat än sovit nu under hela eftermiddagen och kvällen. Usch.
Dock mår jag lite bättre nu, efter en halv dag sovandes, massa glas vatten och äppeljuice, flera alvedon och en lång dusch. Jag har laddat upp med flera filmer så det får bli min sysselsättning tills jag mår bättre.
Imorgon verkar det också som att jag och mamma åker ner till Sundsvall en sväng, hoppas att jag mår bättre då.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna